پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225840
خوشحالم که با پرسپوليس صدرنشين شديم
تاریخ انتشار : 1395/05/17 15:02:58
نمایش : 1121
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي‌هاي ليگ برتر تعداد گل زده مهم نيست بلکه برد و گرفتن سه امتياز مهم بود و خوشحالم که با اين سه امتياز صدرنشين شديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عليپور در خصوص برد روز گذشته تيم فوتبال پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز گفت: خدا را شکر که هم بازي خوبي انجام داديم و هم برنده شديم چراکه ديروز کمترين حق ما برد در بازي بود. بيشتر دقايق بازي توپ و ميدان در اختيار ما بود و ما حتي مي‌توانستيم با گل‌هاي بيشتري گسترش فولاد را شکست دهيم. در مسابقاتي مثل ليگ برتر تعداد گل مهم نيست بلکه برنده شدن و گرفتن سه امتياز مهم است که خوشبختانه ما به آن رسيديم.

 

وي ادامه داد: البته از حق نبايد گذشت چراکه تيم گسترش فولاد تبريز واقعا تيم خوبي است که بازيکنان و کادر فني خوبي در اختيار دارد و مطمئنم اين تيم امسال جزو تيم‌هاي بالاي جدول خواهد بود و ديروز هم ديديد که چقدر مقابل ما خوب بازي کردند اما به دليل ساختار خوب تيمي ما به جايي نرسيدند. با اين همه من شک ندارم که گسترش فولاد امسال جزو تيم‌هاي بالاي جدول خواهد بود.

 

مهاجم پرسپوليس در مورد صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر تصريح کرد: درست است که ما با 7 امتياز در صدر جدول هستيم اما واقعا بايد مقابل فولاد خوزستان هم برنده مي‌شديم تا الان با دو امتياز بيشتر در صدر باشيم اما همين هم خوب است چراکه در ابتداي ليگ هستيم و صدرنشيني روحيه تيمي ما را در ادامه مسابقات بالا خواهد برد. شک نکنيد امسال پرسپوليس براي قهرماني بسته شده و مطمئنا چيزي جز اين هواداران ما را خوشحال نمي‌کند. بازيکنان و کادر فني همدل هستيم و براي موفقيت پرسپوليس هر کاري مي‌کنيم تا اين روند خوبي که آغاز کرده‌ايم را ادامه دهيم. با اين همه هفته آينده بازي سختي مقابل صباي قم خواهيم داشت چراکه هر تيمي مقابل پرسپوليس بازي مي‌‌کند بيشتر از ساير بازي‌ها توان و انرژي مي‌گذارد اما ما پرسپوليس هستيم و در خانه محکوم به شکست دادن همه تيم‌هاييم. اميدوارم هواداران مثل بازي با فولاد حضور پرشوري در استاديوم داشته باشند تا دست پر از زمين بيرون بياييم و از آنجايي که بعد از هفته چهارم ليگ برتر به خاطر اردوي تيم ملي تعطيل مي‌شود با روحيه خوبي کارمان را ادامه دهيم.

 

عليپور در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا مطالباتش را از باشگاه راه‌آهن گرفته است يا نه اظهار داشت: متاسفانه بعد از آن همه زحمتي که براي اين تيم کشيدم و در حالي که دو سال از اين تيم جدا شده‌ام هنوز مطالباتم را نداده‌اند و ديگر نمي‌دانم چه کنم. من 140 ميليون تومان از راه‌آهن طلبکارم و در اين باره به کميته انضباطي هم شکايت کرده‌ام و بايد بگويم که حکم انضباطي و اجرايي آن را هم گرفته‌ام. از همين طريق اعلام مي‌کنم اگر نتوانم به پولم برسم قطعا از مراجع بالاتر پيگير حق و حقوقم خواهم شد چراکه من پول زور از کسي نمي‌خواهم بلکه براي اين تيم زحمت کشيدم و عرق ريختم و فقط حق خودم را مي‌خواهم نه پول بيشتر.

 

وي تصريح کرد: ما اهالي فوتبال خيلي خوشحال هستيم که مهدي تاج رئيس فدراسيون شده چراکه او خودش از جنس فوتبال است و درد فوتبال را مي‌داند. ما بازيکنان نبايد هميشه به دنبال حق خودمان بدويم. اميدوارم جلوي فعاليت باشگاه‌هايي مثل راه‌آهن که بدهکار هستند گرفته شود تا ابتدا پول من و امثال من را بدهند. من براي اين تيم زحمت کشيدم و اين حق من نيست که 140 ميليون تومان از پول من را ندهند اما همانطور که گفتم حکم اجرايي کميته انضباطي را دارم و حتي اگر لازم باشد به مراجع بالاتر هم شکايت خواهم کرد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html